Bijna zover! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Melissa Boots - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Melissa Boots - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

07 Mei 2016 | Nederland, Hoevelaken

Hoi allemaal!

Leuk dat jullie mijn blog lezen!

Maandag is het alweer zover en vertrek ik voor 3 maanden naar het mooie Azië. Ik zal eerst zeven weken op Sri Lanka zijn, waarna ik doorreis naar Nepal.

Ik ga proberen zo nu en dan mijn belevenissen hier op te schrijven, zodat jullie op de hoogte blijven.

Liefs,
Melissa

  • 07 Mei 2016 - 16:46

    Jolande Boots:

    Spannend Melis!
    Hopen dat je een leuke reis hebt en veel moois zal zien! We zullen je volgen!
    Succes, Ron en Jolande

  • 08 Mei 2016 - 08:23

    Robyn:

    Lieve Melissa,
    Nog één dagje en het is al weer zover...
    Succes met de laatste voorbereidingen en heel veel plezier in het Verre Oosten!!
    Geniet ervan!
    Rob & Robyn X

  • 08 Mei 2016 - 09:11

    Marion:

    Ik wens je een geweldige reis! Dat zal ook wel lukken. Maar: wees voorzichtig en kom gezond weer thuis. Pakkerd, oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoevelaken

Melissa

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 18261

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 12 Augustus 2016

Sri Lanka en Nepal

05 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Zes maanden Zuidoost Azië

Landen bezocht: